jacobssonfanny

Direktlänk till inlägg 23 december 2013

Efter

Av Fanny Jacobsson - 23 december 2013 18:55

Haha, känner mig lagom efter har inte ens tagit in granen ännu. Men ikväll ska vi ta in den och sen så ska hela familjen (förutom min storebror) hjälpas åt att pynta den som vanligt. Det kommer bild på granen senare. Det har ju inte direkt varit någon jul stämning hemma hos oss och det här kommer absolut inte bli min bästa jul. Och det är eftersom att det inte finns nån snö och de SKA vara snö på julafton annars är det ingen riktig jul så lite besviken är jag ju ändå. Men imorrn så är vi hemma och firar för typ första gången alla andra år har vi varit hos min mammas bror. #Jul #ingenjulstämning #mennuskavitainden :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Jacobsson - 6 januari 2014 13:13

Hej, ska prova på att använda blogg.se istället för bloggplatsen.se. ...

Av Fanny Jacobsson - 5 januari 2014 18:32

Hej, jahopp idag så har jag sett på bio med familjen. Så vi åkte in till stan typ 14:30 och så tänkte vi se 100 åringen. Men den var slutsåld så vi såg på Sune på Bilsemester. Den var bra men jag hade innan vi åkte till stan skrivit till min kompis a...

Av Fanny Jacobsson - 5 januari 2014 11:25

Nu Söndag, åt nyss frukost och kollade lite på tv me päronen.Planer för idag?Jo, jag vet inte riktigt men mamma sa att vi kanske skulle göra något jag vet inte vad men jag skriver det i ett inlägg senare under dagen. Men vi hade skiit kul igår. I bör...

Av Fanny Jacobsson - 4 januari 2014 14:40

Jahopp, imorse låg jag typ och halv sov lyssnade lite smått på min mamma och pappas diskussion och hörde då att hon skulle til stan. Så jag for upp ur sängen år frukost klädde på mig och sminkade mig på typ 10 minuter. Sen så åkte jag mina päron och ...

Av Fanny Jacobsson - 3 januari 2014 18:00

Jahopp, sitter och kollar när vi ska ha nationella prov! 20 st np februari-maj. Känner att jag nu behöver en kalender till detta eftersom att jag nu skriver in allt i min mobil. Eftersom att jag är i Kap Verde i Mars och då är borta 7 st skoldagar så...

Presentation


Hej, jag heter Fanny och är en tjej på 12 år. På min blogg kan du läsa om mig och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards